vrijdag 1 november 2013

Wat ik maakte tijdens mijn blogstilte

Zoals ik al eerder schreef, was het niet dat ik niets maakte tijdens mijn blogstilte. Ik maakte gordijnen, die ik niet op de foto zal zetten. Mijn eerste keer gordijnen maken. Het was een gemakkelijk werkje, maar wat een lappen stof zeg!
Voor één van de kamers ben ik zo'n beetje bij alle Ikea's in Nederland geweest. Dan stond op de site van Ikea dat de stof voldoende voorradig was en dan bleek dat in de winkel anders te zijn. Ik heb dus geleerd eerst even te bellen en niet blindelings de informatie op de site te geloven.

Ik maakte voor beide kamers ook nog een hoes voor rolkussens. Leuk werkje. Er ligt nog een groot kussen in een bijna klare hoes te wachten om afgemaakt te worden. Dat zal nog wel even blijven liggen...

Toen kwam mijn meesterwerk van 2013: ons babysmurfje die ik omwille van de privacy net als de 2 grotere smurfen ook niet hier zal laten zien.

Ergens in de eerste weken, toen er nog redelijk makkelijk geslapen werd, maakte ik het schortjurkje "Home Sweet Home" uit een Ottobre van een aantal jaar geleden. Volledig omkeerbaar.
Blogger doet raar, maar ik denk dat jullie het idee ook wel snappen als het jurkje op de kop staat....
De ene kant

De andere kant, met applicatie
  Dat smaakte naar meer en uit een oud dekbedovertrek maakte ik nog een schortjurkje met 2 broekjes, elk voor bij een andere kant van het jurkje. Ook hier zet Blogger (of het fototoestel) het jurkje op zijn kop.
De ene combinatie

De andere combinatie
De oplettende kijker ziet dat ik ook heb toegegeven aan de verleiding van de kamsnaps. Wat een leuke dingen zeg. 
Ik bestelde ze bij Kleurenmix. Wat een geweldige service. Snel geleverd en met een klein extraatje (2 kleuren kamsnaps). Ik ben om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten