woensdag 18 januari 2017

Feestjurkje(s) babysmurfje

Begin dit jaar waren wij 12,5 jaar getrouwd en dat vierden we.
Er moesten dus feestoutfits komen. Voor onze grote smurf en ons kleine smurfje slaagde ik heel gewoon in de winkel. Dat was misschien voor ons babysmurfje ook wel gelukt, maar toen wij in 2015 2 bruiloften hadden, had ik het ambitieuze plan 2 outfits voor ons babysmurfje te maken en uiteindelijk maakte ik er 'maar' één.
Ik hield dus stoffen over voor het tweede ensemble.

Vanwege ons jubileum maakte ik het nu wel. Zelfde recept als toen.
Ik gebruikte de prachtige stoffen van Michael Miller, Summer Night Lights (overgooier) en Midnight Lights (jurk).
De Hema had de juiste kleur legging, maar niet meer in de juiste kleur. Ik kocht dus een extra grote maat en maakte daar een legging uit. Het originele maatlabeltje liet ik zitten.
De zakjes op overgooier en jurk liet ik achterwege omdat ik het zonde vond van de print om deze te onderbreken.
Ook voor deze jurk geldt dat ons babysmurfje hem maar weinig gedragen heeft. Jammer, want ik vind hem zo mooi!!!





Het bewijs...


Patronen jurkjes: modellen 14 en 15 uit Ottobre 1-2013
Stoffen: Michael Miller
Blinde rits: ???
Patroon legging: weet ik niet meer....
Kamsnaps: Kleurenmix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten